Platební a storno podmínky pro účast na všech vzdělávacích akcích pořádaném zapsaným spolkem 4UŠI platné od 1.1.2021.
Účast
Účast na akci je podmíněna odesláním elektronické přihlášky a uhrazením účastnického poplatku.
Proto, aby se daná akce mohla uskutečnit, je potřeba, aby se s dostatečným předstihem přihlásil dostatečný počet účastníků.
Kapacita vzdělávacích akcí je individuální.
Vystavení faktury
Účastník uvede do přihlašovacího formuláře údaje potřebné k vystavení faktury. Tato faktura bude po vzájemném odsouhlasení organizátorů a účastníka odeslána emailem k uhrazení s 14ti denní dobou splatnosti.
Způsob platby
Záloha musí být uhrazena předem.
Celý účastnický poplatek musí být uhrazen před začátkem akce a je podmínkou účasti na akci.
Zrušení účasti před začátkem vzdělávací akce
V tuto chvíli nemáme stanovené storno podmínky pro případ zrušení účasti před zahájením akce.
Zrušení účasti během akce
Při přerušení účasti během akce ze strany účastníka se kurzovné nevrací.
Zrušení kurzu
V případě zrušení kurzu ze strany organizátorů má účastník nárok na vrácení celé jím uhrazené částky.